Infolinia Produktowa InterRisk

Ubezpieczenie nieruchomości – kilka słów o tym, jak rozpoznać dobrą ofertę cz. 2
8 lutego 2018
Konferencja: Pośrednik w procesie dystrybucji ubezpieczeń
5 kwietnia 2018

Infolinia produktowa

Kilka dni temu uruchomiona została infolinia produktowa dla Klientów InterRisk. Aby uzyskać informacje bezpośrednio u źródła, wystarczy zadzwonić pod numer

(22) 575 25 25

i wybrać opcję 3 „Informacja o produktach i oddziałach InterRisk”. Konsultanci udzielają informacji o produktach takich jak:

  • ubezpieczenie domu: Dom Max, Bezpieczny Dom w InterRisk,
  • ubezpieczenie zdrowotne: Antidotum Plus, Medi Care, Biznes Pro Zdrowie, Panaceum, Benefit Complex Plus,
  • ubezpieczenia dla firm: Biznes Pro, Biznes Pro Plus,
  • ubezpieczenie komunikacyjne: Pakiet Auto,
  • ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków: NNW Plus,
  • ubezpieczenie podróży: Bon Voyage,
  • ubezpieczenie szkolne: EDU Plus,
  • Ochrona Prawna.

Infolinia produktowa dostępna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-18:00.

Ze wsparcia konsultantów mogą skorzystać Klienci zainteresowani konkretnym produktem, ale także szukający produktu odpowiedniego do istniejących potrzeb. Na infolinii uzyskać można także informacje na temat zakresu ubezpieczenia swoich aktualnych polis.

Portal Klienta InterRisk

Przypominamy, że Klienci InterRisk mają do dyspozycji Portal Klienta. Portal dostępny jest dla każdego, kto posiada dowolną polisę w InterRisk. Aby uzyskać dostęp do konta, wystarczy podać dane takie jak: PESEL, NIP lub REGON, numer polisy oraz adres mailowy. Na koncie widoczne będą wszystkie polisy zarejestrowane na wskazane dane. Portal Klienta to świetne narzędzie do monitorowania okresów ochrony z różnych polis, a także do nadzoru nad płatnościami ratalnymi. W jednym miejscu mogą Państwo skontrolować stan ubezpieczenia samochodu, ubezpieczenia domu lub mieszkania, ubezpieczenia podróży czy szkolnego NNW. W przypadku potrzeby zgłoszenia szkody większość potrzebnych informacji będzie można odnaleźć właśnie w tym miejscu.

Jesteśmy przekonani, że takie rozwiązania stanowią wsparcie zarówno dla obecnych, jak i przyszłych Klientów. Zachęcamy do rejestracji!

infolinia produktowa portal klienta

Kup online