Kilka dni temu uruchomiona została infolinia produktowa dla Klientów InterRisk. Aby uzyskać informacje bezpośrednio u źródła, wystarczy zadzwonić pod numer
(22) 575 25 25
i wybrać opcję 3 „Informacja o produktach i oddziałach InterRisk”. Konsultanci udzielają informacji o produktach takich jak:
Infolinia produktowa dostępna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-18:00.
Ze wsparcia konsultantów mogą skorzystać Klienci zainteresowani konkretnym produktem, ale także szukający produktu odpowiedniego do istniejących potrzeb. Na infolinii uzyskać można także informacje na temat zakresu ubezpieczenia swoich aktualnych polis.
Przypominamy, że Klienci InterRisk mają do dyspozycji Portal Klienta. Portal dostępny jest dla każdego, kto posiada dowolną polisę w InterRisk. Aby uzyskać dostęp do konta, wystarczy podać dane takie jak: PESEL, NIP lub REGON, numer polisy oraz adres mailowy. Na koncie widoczne będą wszystkie polisy zarejestrowane na wskazane dane. Portal Klienta to świetne narzędzie do monitorowania okresów ochrony z różnych polis, a także do nadzoru nad płatnościami ratalnymi. W jednym miejscu mogą Państwo skontrolować stan ubezpieczenia samochodu, ubezpieczenia domu lub mieszkania, ubezpieczenia podróży czy szkolnego NNW. W przypadku potrzeby zgłoszenia szkody większość potrzebnych informacji będzie można odnaleźć właśnie w tym miejscu.
Jesteśmy przekonani, że takie rozwiązania stanowią wsparcie zarówno dla obecnych, jak i przyszłych Klientów. Zachęcamy do rejestracji!